Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

10 dolog, amit jobb, ha nélkülözöl az email hírleveleidnél 4.rész

2014.09.08. 23:47 marketinghotline

A harmadik részt ezen a linken olvashatod:
http://marketinghotline.blog.hu/2014/08/09/10_dolog_amit_jobb_ha_nelkulozol_az_email_hirleveleidnel_3_resz

 

unnamed.jpg

8) Unalmas képgyűjtemény

Amikor email hírlevélről van szó, a képeknek kiemelt jelentőségük van, és nagy különbséget tesznek.


Igen, belefuthatsz abba a helyzetbe, amikor a képek nem jelennek meg - ezért fontos, hogy adj nekik egy alternatív szöveget, ami akkor is látható, ha a kép nem töltődik be.


És ha már képekről van szó, érdemes odafigyelni azok minőségére, ill. hogy összhangban legyenek azzal, amit mondani akarsz!

 

9) Komoly hangvétel

*mém: egy ötlet, egy viselkedés, egy stílus, amely személyről személyre terjed egy kultúrában.

Az "Internet mém" egy olyan gondolat, mely gyorsan terjed az Interneten az emberek között, többnyire Internet-alapú emailek, blogok, képgyűjtemények formájában, közösségi oldalakon és videó-megosztókon.

2013-ban Richard Dawkins úgy határozta meg az Internet mém-t, mint amit szabadon változtatnak az emberi kreativitás által.

 

picur.jpg


Ki mondta, hogy a hírlevelednek komoly hangvételűnek kell lennie? Vedd egy kicsit lazábbra! Vess be néhány ütős címsort vagy vicces mém*-t, és figyeld meg, hogyan reagál a közönséged. Még azt is megteheted, hogy A/B tesztet csinálsz: az egyiket komoly, hivatalos stílusban megírva, a másikat humorral fűszerezve, vidáman.

 

10) Túlzott hosszúság

Habár a hírlevelek rendszerint sokkal hosszabbak, mint a hagyományos értelemben vett emailek, azért nem kell novellát közzétenned. Az egésznek az a lényege, hogy az olvasót eljuttassák a weboldaladra. Legyél rövid és lényegretörő; ezt úgy is elérheted, hogy a mondathoz hozzárendelsz egy képet, hogy minél egyszerűbben és erőteljesebben át tudd juttatni az üzenetedet.

 

www.ufitstudio_co_uk.jpg

courtesy: www.ufitstudio.co.uk

Tedd lehetővé az olvasóidnak, hogy gyorsan át tudják futni a tartalmat, és arra tudjanak kattintani, ami a legjobban érdekli őket.

 

Természetesen a mérőszámok itt is fontosak, mint minden más esetben, amikor némileg változtatsz a hírleveleiden, így ezek a "a legjobbnak tűnő praktikák" sem tökéletesek mindenki számára.


Lehet, hogy a kutyagazdik odavannak a véget-nem-érő emailekért, míg a súlyfelesleggel küzdők lehet, hogy beérik 3 gyors tippel.


A fentebb említett lista minden bizonnyal egy jó kezdet ahhoz, hogy újragondold a stratégiádat az email hírleveleidnél, mégis minden esetben mérd a különbséget, amelyek a változtatásaidból fakadnak. Semmit ne vegyél készpénznek, derítsd fel, hogy mi az, ami Neked működik!


courtesy: Brittany Leaning

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghotline.blog.hu/api/trackback/id/tr126682111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása