A harmadik részt ezen a linken olvashatod:
http://marketinghotline.blog.hu/2014/08/09/10_dolog_amit_jobb_ha_nelkulozol_az_email_hirleveleidnel_3_resz
8) Unalmas képgyűjtemény
Amikor email hírlevélről van szó, a képeknek kiemelt jelentőségük van, és nagy különbséget tesznek.
Igen, belefuthatsz abba a helyzetbe, amikor a képek nem jelennek meg - ezért fontos, hogy adj nekik egy alternatív szöveget, ami akkor is látható, ha a kép nem töltődik be.
És ha már képekről van szó, érdemes odafigyelni azok minőségére, ill. hogy összhangban legyenek azzal, amit mondani akarsz!
9) Komoly hangvétel
*mém: egy ötlet, egy viselkedés, egy stílus, amely személyről személyre terjed egy kultúrában.
Az "Internet mém" egy olyan gondolat, mely gyorsan terjed az Interneten az emberek között, többnyire Internet-alapú emailek, blogok, képgyűjtemények formájában, közösségi oldalakon és videó-megosztókon.
2013-ban Richard Dawkins úgy határozta meg az Internet mém-t, mint amit szabadon változtatnak az emberi kreativitás által.
Ki mondta, hogy a hírlevelednek komoly hangvételűnek kell lennie? Vedd egy kicsit lazábbra! Vess be néhány ütős címsort vagy vicces mém*-t, és figyeld meg, hogyan reagál a közönséged. Még azt is megteheted, hogy A/B tesztet csinálsz: az egyiket komoly, hivatalos stílusban megírva, a másikat humorral fűszerezve, vidáman.
10) Túlzott hosszúság
Habár a hírlevelek rendszerint sokkal hosszabbak, mint a hagyományos értelemben vett emailek, azért nem kell novellát közzétenned. Az egésznek az a lényege, hogy az olvasót eljuttassák a weboldaladra. Legyél rövid és lényegretörő; ezt úgy is elérheted, hogy a mondathoz hozzárendelsz egy képet, hogy minél egyszerűbben és erőteljesebben át tudd juttatni az üzenetedet.
courtesy: www.ufitstudio.co.uk
Tedd lehetővé az olvasóidnak, hogy gyorsan át tudják futni a tartalmat, és arra tudjanak kattintani, ami a legjobban érdekli őket.
Természetesen a mérőszámok itt is fontosak, mint minden más esetben, amikor némileg változtatsz a hírleveleiden, így ezek a "a legjobbnak tűnő praktikák" sem tökéletesek mindenki számára.
Lehet, hogy a kutyagazdik odavannak a véget-nem-érő emailekért, míg a súlyfelesleggel küzdők lehet, hogy beérik 3 gyors tippel.
A fentebb említett lista minden bizonnyal egy jó kezdet ahhoz, hogy újragondold a stratégiádat az email hírleveleidnél, mégis minden esetben mérd a különbséget, amelyek a változtatásaidból fakadnak. Semmit ne vegyél készpénznek, derítsd fel, hogy mi az, ami Neked működik!
courtesy: Brittany Leaning