Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mit jelent a rugalmas design?

2014.06.25. 00:18 marketinghotline

multiplatform.jpgA rugalmas design egyfajta módot jelent, ahogyan a weboldalakat megalkotják, és amelynek eredményeképpen azok automatikusan bármely eszközön az optimális kinézettel jelennek meg.


Vagyis, a rugalmas design automatikusan átformálja a weboldalt az összes fellelhető képernyőméretre, így lehetővé téve, hogy a weboldaladat meglátogatók könnyen elérjék azt, függetlenül attól, hogy épp milyen eszközt használnak erre.


Mivel az elmúlt években a mobilfelhasználók száma rohamosan megnövekedett, a rugalmas design alkalmazása, mondhatnánk, némileg szükségszerűvé vált.


A Google szerint a felhasználók 52%-a válaszolta azt, hogy valószínűleg sokkal kevésbé vennék a fáradságot a böngészésre egy olyan cég weboldalán, amelyiknek a mobileszközön való megjelenése nehézkes!


courtesy: Sam Kusinitz

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghotline.blog.hu/api/trackback/id/tr666413007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása