Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

10 dolog, amit jobb, ha nélkülözöl az email hírleveleidnél 3.rész

2014.08.15. 21:38 marketinghotline

A második részt ezen a linken olvashatod:
http://marketinghotline.blog.hu/2014/08/13/10_dolog_amit_jobb_ha_nelkulozol_az_email_hirleveleidnel_2_resz

Ki ne kapott volna már email hírlevelet, és lehet, hogy épp jókor jött, de valljuk be, láttunk rá alkalmat, hogy nem jól sült el. Ez viszont nem jelenti azt, hogy így kell lennie. A különbség egy nagyszerű és borzalmas hírlevél között az, hogy ez utóbbi olyan, mint egy menekülttábor, ahova mindenfélét összegyűjtöttek, míg az előbbi megmutatja a széndarabok között a gyémántot.

Ezért fontos, hogy lásd, mi az a 10 dolog, ami egyszerűen felesleges egy email hírlevélben. A legeredményesebb marketinges tudja, hogyan egyszerűsítse le a folyamatot és mit kell, hogy mellőzzön, semmint hogy még több dologgal turbózza fel - különösen a mai világban, amikor a hírlevél tartalmán nagyon sok múlik

5) Szükségtelen linkek és cselekvésre-felszólítások

Az email hírlevelekkel könnyen előidézhetjük a káoszt, amikor sok különboző tartalmi elemet vegyítünk össze. Tehát életbevágó, hogy csökkentsük a cselekvésre-felszólítások és linkek számát. Nincs szükség arra, hogy linkekkel tűzdeld tele az emailedet meg a fejlécet, az oldalsó navigációs felületet és a lábjegyzetet.

 

links.jpgcourtesy:flix.org.uk

 

Mielőtt linket helyeznél el vagy cselekvésre-felszólítást, fontold meg jól a helyzetet, hogy miért kattintana arra a bizonyos linkre valaki? Csak az igazán indokolt linkeket tartsd meg, a többit távolítsd el.


6) Indokolatlan ön-promózás

Az email hírleveled tartalmának 90%-a tájékoztató jellegű kell, hogy legyen, és 10%-a pedig promóciós jellegű. Amikor azt veszed észre, hogy túllépted a 10%-os határt, eljött az ideje, hogy újraértékeld a hírlevél stratégiádat..


Gondolj bele: Milyen típusú hírdetési tartalmat szeretsz olvasni az interneten? Minden bizonnyal olyat, amely segítőkész, megadja a szükséges információt, vagy valamiféleképpen kapcsolódik az életviteledhez. Olyat, ami nagy valószínűséggel nem viszi túlzásba az önreklámozást.

unicorn-jerk.jpg

courtesy: misterunicorn.com


Úgyhogy ne engedd, hogy a hírleveled átessen a ló másik oldalára - márcsak azért sem, mert nem éri meg a leiratkozásokat megkockáztatni.


Inkább kezdj el több olyan tartalmat elhelyezni az email hírleveleidben,mely informál, és figyeld meg, mennyire segíti ez a feliratkozások számának, a tartalom megosztásának és a weboldalad, blogoldalad látogatottságának megnövelését.


7) Hírt-nem-tartalmazó hírlevél tartalom

Könnyen eldöntheted, hogy mi nem számít hírértékűnek, hogyha felteszed magadnak a kérdést: "És akkor mi van?"


Ahogy átnézed a linkeket, a címsorokat, a többi elemet, próbáld meg magad a közönséged helyébe képzelni, és tedd fel magadnak a kérdést, hogy érdekelne-e ez valakit vagy sem. Időszerű? A közönségedhez szól, megfelel az érdeklődésüknek?


Ha - miközben átnézed az anyagot - sokszor merül fel benned az, hogy "És akkor mi van?", nézd át újra az ebben a listában foglalt 2-4 pontot.

Grumpy-Cat.jpg

Valószínű, hogy a macska-rajongó közönséged lázba jönne a Morcos-Macskáról szóló cikktől, viszont a sportrajongó olvasóid bizonyára csak legyintenének egyet, mondván: "És akkor mi van?".


Ha viszont a Morcos-Macska épp látogatást tenne a sorsdöntő focimeccsen, a sportrajongóid érdeklődésére is számot tarthatnál.


Folytatás következik...

 

courtesy: Brittany Leaning

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghotline.blog.hu/api/trackback/id/tr486607637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása