Ki ne kapott volna már email hírlevelet, és lehet, hogy épp jókor jött, de valljuk be, láttunk rá alkalmat, hogy nem jól sült el. Ez viszont nem jelenti azt, hogy így kell lennie. A különbség egy nagyszerű és borzalmas hírlevél között az, hogy ez utóbbi olyan, mint egy menekülttábor, ahova mindenfélét összegyűjtöttek, míg az előbbi megmutatja a széndarabok között a gyémántot.
courtesy: blogs.villagevoice.com
Ezért fontos, hogy lásd, mi az a 10 dolog, ami egyszerűen felesleges egy email hírlevélben. A legeredményesebb marketinges tudja, hogyan egyszerűsítse le a folyamatot és mit kell, hogy mellőzzön, semmint hogy még több dologgal turbózza fel - különösen a mai világban, amikor a hírlevél tartalmán nagyon sok múlik.
10 dolog, amit jobb, ha nélkülözöl az email hírleveleidnél
1) Általános tárgymező
Néhány héttel ezelőtt kaptam egy emailt, melynek a tárgymezője így szólt: "Júliusi hírlevél". Gondolod, hogy rákattintottam? Nos, nem - egy mozdulattal töröltem, anélkül, hogy megnyitottam volna.
Na jó, nem vagyok mindig ilyen kegyetlen, de ez az email teljesen letaglózott. Marketingesként, és mivel számomra az emberek a legfontosabbak, vérzett a szívem egy ilyen semmitmondó tárgymező láttán.
courtesy: www.sexysocialmedia.com
Miért kattintanék egy olyan emailre, melynek az a címe, hogy " Júliusi hírlevél"? Fogalmam nincs, milyen tartalmat hordoz, ill. milyen értékkel bírna számomra, és egyáltalán miért is szánjam rá az időmet.
Ilyen közhelyes tárgymezővel nem tudok mit kezdeni, az egyetlen útmutatóm a cég vagy a küldő neve, így jobb, ha előállnak valami érdemleges címsorral, amit díjazni tudok, különben a Szemetes mappában végzi az üzenet.
Szóval, próbálj meg értéket adni az emailednek egy belevaló, határozott, személyre szabott tárgymezővel. Ha mégis valami standarditást szeretnél megtartani, mint pld. " Júliusi hírlevél ", egészítsd ki egy adott témával, mint pld. "A fotózásról" vagy "Fagylalt különlegességek", stb., tehát az emberek tisztában lesznek azzal, mire számítsanak, mielőtt rákattintanának.
2) Több téma egyszerre
Igen, az email hírleveleket arra tervezték, hogy több linket és cselekvésre felszólítást is tartalmazzanak. De ez nem egyenértékű azzal, hogy összefüggéstelen témák egyvelegét hordozza. Ha minden egyes témát belinkelsz, több, mint valószínű, hogy az olvasó összezavarodik vagy egyszerűen idegessé válik, és fogja magát és leiratkozik.
courtesy: quoteko.com
Készíts többféle email hírlevelet és sorold be őket egy meghatározott témakörbe.
Ha a kutyák érdekelnek igazából, az autókért viszont nem annyira rajongok, legalább a lehetőségem adott, hogy arra a hírlevéltípusra iratkozzam fel, amely témakör iránt affinitást érzek. Miért jó ez neked? Mert kevesebb leiratkozód lesz, viszont több emailedet meg fogom nézni! Így aztán mindketten elégedettek lehetünk.
A második részt ezen a linken olvashatod:
http://marketinghotline.blog.hu/2014/08/13/10_dolog_amit_jobb_ha_nelkulozol_az_email_hirleveleidnel_2_resz
courtesy: Brittany Leaning