Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Facebook-szigorítások: miért csökken a posztjaidat elérők száma és mit tehetsz ellene?

2014.05.27. 16:51 marketinghotline

Az egyik legnépszerűbb téma épp most a Facebook marketing világában: a Hírfolyamban történő megjelenések számának hanyatlása, valamint a Facebook hírdetések számának megemelkedése.

 

A Facebook-oldalakat kezelők felépítették a rajongói táborukat - sokszor olyan hírdetéseknek köszönhetően, melyek növelték az oldal kedvelőinek számát - és most úgy érezhetik, hogy kihívás elé vannak állítva azzal, hogy újra hírdetniük szükséges annak érdekében, hogy elérjék ugyanazokat a rajongókat.

 

Lance Neuhauser-t kérdezték ezzel kapcsolatban, aki ezen a területen a Facebook Marketing Fejlesztési Igazgatója. Íme a nézőpontja: "Ha hosszútávon nézzük, akkor felismerhetjük, hogy a Facebook meglehetősen jó munkát végzett működési eljárásainak megváltoztatása terén, annak érdekében, hogy biztosítsa, hogy végső soron a legodaillőbb üzenetek jelenjenek meg bármely adott felhasználó számára."

 

"Adod a tartalmat, és eléred, hogy a felhasználó be legyen vonva (a kommunikációba - a szerk.) - ne csak hogy egyszer kedvelje a márkát, hanem ténylegesen részt is vegyen -, hogy megossza a posztot, hozzászóljon a poszthoz, kedvelje a posztot, és elérd, hogy mindezt rendszeresen megtegye."

 o-FACEBOOK-NEWS-FEED-CHANGES-facebook_25.jpgcourtesy: www.huffingtonpost.com

"Ha csak marketing megjelenési lehetőségként kezeled ezt, ... akkor meg tudom érteni, miért zaklat fel, hogy az összes pénzt rajongói tábor felépítésére költöd, és amikor üzeneteket küldesz ki, akkor csak egy töredékükhöz jut el az üzenet."

 

"Úgy vélem, ha elkezdünk segíteni a piac résztvevőinek..., hogy mindinkább úgy tekintsenek a Facebook-ra, mint az ügyfeleikkel létrejövő, kitűnő, oda-vissza megvalósuló kommunikációs csatornára, elkezdik majd megérteni, hogy amit a Facebook véghezvisz, az a felhasználó legfőbb érdekében történik, mely a piacon tevékenykedők legfőbb érdeke is."

 

"Azt gondolom, hogy azok a fickók, akik maguk is pénzt akarnak csinálni és mindeközben azt mondják, hogy a többiek ne csináljanak pénzt, egy kissé én-központúak. ... Ismerjük fel, hogy nemcsak a Facebook próbál meg pénzt csinálni, és nemcsak a piaci résztvevők próbálnak meg pénzt csinálni; inkább adjunk a Facebook-nak valamennyi elismerést azért, amiért elég jó generátor ebben a folyamatban. Mivel képes volt az elmúlt néhány évben több, mint 1 milliárd felhasználót létrehozni, akik tovább növelik ezt a számot, és akik elfogadják a számukra megjelenő üzeneteket."

 

"Ez vajon rákényszeríti a piaci résztvevőket, hogy megértsék, hogy az információ jobb, mélyebb és szélesebb körű, mint ezelőtt volt? Kétségtelenül. De, amit ténylegesen kivált belőlük, az az, hogy hallassák a hangjukat. ... és meg kell érteniük, hogy az emberek hogyan hozzák meg a döntéseiket a beszélgetéseik során."

 

"Vegyünk például egy autómárkát. Egy autómárka mondjuk kihelyez egy posztot és a rajongóinak csak a 6%-a látja a posztot. ... Miért nem figyel viszont az olyan beszélgetésekre, amelyek az autókban elhelyezett biztonsági ülésekról szólnak, az olyan beszámolókra, melyek megemlítik az autógumikat, a sebességkorlátozásokat - és így tovább, azokra a beszélgetésekre, melyek online történnek. Kezdjenek el résztvenni ezekben a kommunikációkban a saját tevékenységi körük vonatkozásában, mutassák meg magukat mint véleményformálók - és ne csak saját posztokat tegyenek ki, hanem legyenek jelen más fórumokon is. Ez az, ami valójában a "közösséginek lenni"-t jelenti."

 

Tetszett a cikk? A megosztásokat köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghotline.blog.hu/api/trackback/id/tr426220309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása