Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mi az a Bizalom Pecsét és szükséges-e a fogadó oldaladon?

2014.06.16. 19:12 marketinghotline

Szóval benne vagy az első fogadó-oldalad létrehozásának tanulmányozásában, és minden olyan egyértelműnek tűnik. Belevaló címsor? Rendben. Megfelelő hosszúságú űrlap? Rendben. Célnak megfelelő "küldés" gomb? Rendben.


Aztán eljutsz a "Bizalom Pecsét"-hez. Itt megállsz. Nem vagy benne biztos, hogy mit is jelent, vagy hogy a fogadó-oldaladon rajta kell-e, hogy legyen?

 

 

A többi javaslat olyan egyszerűnek tűnt. Akkor ezzel most mi legyen?


Nos, itt van, amit tudnod kell a Bizalom Pecsétről (Bizalom "szimbólum"-nak is szokták nevezni), mielőtt elhelyeznéd a fogadó-oldaladon


Mi az a Bizalom Pecsét?

 

És kiderül, hogy rengeteg Bizalom Pecsétet láttál már ezelőtt, de soha nem esett le, hogy használhatnád is a marketingedben. Emlékszel, mikor legutóbb megadtad a hitelkártya számodat egy weboldalon? A kitöltendő űrlap közelében, ahol a hitelkártyára vonatkozó információkat kell beírni, rendszerint a következő képi megjelenítéseket lehet látni.

 

www.connectednonprofit_com.jpg

 

Mindezek Bizalom Pecsétek. Azért vannak ott, hogy segítsenek megerősíteni abban, hogy a kényes információk biztonságban vannak, tehát biztonsággal megadhatók az adott cégnek és/vagy weboldalnak.


Van, amikor eléri ezt a célját, máskor viszont mégsem. Mitől függ?


Mikor érdemes használni?

 

A legjobb válasz erre a kérdésre az az, hogy nem fogod megtudni mindaddig, amíg ki nem próbálod. Le kell futtassál egy A/B tesztet a saját fogadó-oldaladon, hogy lásd az eredményeket, mert a vállalkozásod egy különálló egységként működik, és nem azonosítható a többivel, ahol alkalmazták már ezt.


Ha szeretnéd, hogy legyen valami elképzelésed arról, hogy mit várhatsz a teszttől mielőtt elindítod, gondold át, hogy az űrlapon milyen információkat kérsz az emberektől, amit meg kell adjanak.


Ezek olyan bizalmas információk, mint pld. hitelkártyaszám, otthoni telefon vagy születési idő? Ha igen, akkor biztosra veheted, hogy itt a Bizalmi Pecsét csodákra képes.


Csak egy egyszerű email-címet kérsz? Itt egy Bizalom szimbólum tönkreteheti az egész folyamatot - az emberek fennakadhatnak rajta, hogyha már ehhez is Bizalmi Pecsét kell.


Mi következik a fentiekből? A Bizalom Pecsét nagyszerűen elláthatja a funkcióját a fogadóoldaladon - vagy épp ellenkezőleg: ronthatja is a megítélésedet. Most rajtad áll, hogy kiderítsd, számodra melyik igaz. ;)


courtesy: Ginny Soskey

Tetszett a cikk? A megosztásokat köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghotline.blog.hu/api/trackback/id/tr936306935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása