Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

6 ok arra, hogy miért nem töltik ki a látogatók a fogadó oldaladon az űrlapot

2014.05.30. 21:48 marketinghotline

Kinek tartozik a kedvenc tevékenységei közé, hogy űrlapokat töltögessen a weboldalon? Persze a Google Automata kitöltő funkciója segít elvégezni a feladatot, lásd név, e-mail, telefonszám stb., ....


Mégis, amennyiben fejleszteni akarod az üzletedet, a weboldalon elhelyezett űrlapok csak része az egésznek. A Te feladatod elérni azt, hogy az emberek tényleg kitöltsék azokat.


A következőkben találod a 6 leggyakoribb okát annak, hogy az emberek miért nem töltik ki a fogadó oldalakon az űrlapokat - úgyhogy, ha azt akarod, hogy több kitöltőd legyen, teszel azért, hogy kiküszöböld ezeket a hibákat.

 

1) A fogadó oldalad túlságosan le van egyszerűsítve

 

Ha csak az van odaírva, hogy "lépjen kapcsolatba velünk", több, mint valószínű, hogy nagyon kevesen fogják azt megtenni. Még akkor is, ha csodaszép lenyíló kérdéssor közül tudnak választani a témaköröket tekintve (értékesítés? technikai segítség?), a fogadó oldalad túl semmitmondó a legtöbb látogató számára, ami azt eredményezi, hogy lepattannak a weboldaladról.


Egy fogadó oldal, amely nem ad egy egyszerű, tetszetős és egyértelmű okot arra, hogy kitöltsék az űrlapot, az egy holtbiztos módja annak, hogy az embereket az oldalad elhagyására késztesd. Ezeket az űrlapokat arra tudod használni, hogy lehetőséget adjál pld. eBook letöltésére, ingyenes bemutatókra, konzultációkra, termék-kipóbálásra, stb. Alapvetően az összes olyan dolog ideértendő, amelyet fel tudsz ajánlani és amely egyúttal értékkel is bír - nemcsak egy általános " lépjen kapcsolatba velünk " űrlapról szól.


2) A fogadó oldalad túlságosan szétszórja a látogatót

 

Ha túl sok választási lehetőséget adsz meg a fogadó oldaladon, az azt okozhatja, hogy a látogató lehengereltnek fogja magát érezni. Mint amikor egy boltban azt látja, hogy túl sok a választási lehetőség: problémát okoz számára, mely egyúttal lebénítja, vagy mondhatjuk úgy is, hogy a vásárló "lefagy".

27shortcuts_CA0-articleLarge.jpgcourtesy: www.nytimes.com

- és gyorsan el is hagyják a terepet, remélve, hogy majd máshol jobban járnak.


Hogy rávedd a látogatókat, hogy kitöltsék az űrlapot, meg kell szüntetned a szétszóródást: mint pld. a weboldalon a menüsort, vagy a többi ajánlatot, amivel szeretnéd elkápráztatni őket. A fogadó oldalad azért kellene, hogy létezzen, hogy az emberek kitöltsék az űrlapot, mégpedig egy egyértelmű ajánlat fejében - és ennyi..


3) A fogadó oldalad nem felel meg az elvárásoknak

 

Az, hogy csalit használsz, hogy rákattintsanak -- ez minden bizonnyal eljuttatja őket a fogadó oldaladra, de mihelyst azt érzik, hogy rászedted őket, le fognak pattani ahelyett, hogy kitöltenék az űrlapot... amely, mint ahogy az előzőekben tárgyaltuk, a lényege a fogadó oldaladnak.


Kell, hogy elvárásokat fogalmazz meg a marketinged során arra vonatkozóan, hogy mi fogja az embereket a fogadó oldaladra vezetni, Ez érvényes minden közösségi média bejegyzésedre, blog-bejegyzésedre, fizetett hírdetéseidre, felhívásodra, stb. Oda kell figyelj arra, hogy tisztán érthető legyen miről szól a fogadó oldalad és hogy mihez juthatnak hozzá az emberek az űrlapod kitöltésével.


Vegyük pld. amikor a fogadó oldalad arról szól, hogy hozzájuthatnak ey gyors 5-oldalas útmutatóhoz a Facebook-hírdetésekkel kapcsolatban. Ezt nem lenne szabad úgy hírdetned, hogy a "Teljes útmutató a Facebook-hírdetésekhez". Az emberek azt várnák ebben az esetben, hogy egy mélyreható, részletes, magyarázatokkal teli útmutatót kapnak a Facebook-hírdetésekről, és arról, hogy hogyan optimalizáld azokat - és ha a fogadó oldaladon egy rövid útmutatóval találják szembe magukat, biztosra veheted, hogy semmilyen űrlapot nem fognak kitölteni. Tehát legyél nagyon pontos, hogyan hírdeted a fogadó oldaladat, máskülönben keresztet vethetsz az eredményeidre.


4) Az űrlap túl hooooossssszú

 

Lehet egy letisztult fogadó oldalad, amely nem okoz szétszóródást, a hírdetésed pedig pontosan van megfogalmazva, de még mindig nem töltik ki az űrlapodat, mivel az űrlap maga nagyon hosszú - valójában a hosszát annak kellene meghatároznia, hogy az ajánlat milyen értéket hordoz


Például más értékkel bír egy néhány oldalas ellenőrző-lista, mint mondjuk egy egész napos rendezvény. Ez utóbbinál a jelölted nagyobb valószínűséggel fog megadni több adatot magáról. Gondolkodj el azon, hogy melyik esetben célszerű rövidíteni a kitöltendő űrlapon.


5) Az űrlapod adatmezői lehet, hogy túl személyes információkat kérnek

 

Csak mert bármit kérdezhetsz az űrlapon, még nem jelenti azt, hogy tedd is meg.- lehet, hogy ez adja a különbséget aközött, hogy valaki megválaszolja-e... vagy csak egyszerűen lelép. Az sem jelenthet biztosítékot számodra, ha rendelkezel Garancia-tanusítvánnyal,

security-seals-trust.png
mert ennek ellenére is előfordulhat, hogy visszaüt rád, amikor személyes vagy kényesnek tűnő információkat nyíltan megkérdezel; még akkor is, ha azok a kérdések segítenének neked a látogató minősítésében az értékesítési folyamatodnál.


Azt megkérdezni, hogy a látogatód mennyit keres, vagy hogy mi a TB-azonosítója, egyértelmű példák a magánszférára vonatkozó kérdésekre. Természetesen a közönségednek megvan a saját elképzelése arról, hogy mit tekint kompromittálónak. .


Hogy biztos legyél afelől, nem teszel fel kínos kérdéseket a látogatóidnak, teszteld le az űrlapjaidat valakivel, aki hasonló paraméterekkel rendelkezik, mint a leendő vásárlóid., Aztán csinálj egy A/B tesztelést, hogy azt a megoldást alkalmazd, ami megállja a helyét..


6) Az űrlapod a mobileszközökön borzasztóan néz ki

 

Utoljára, de nem utolsó sorban, az egyik legvalószínűbb oka, hogy az emberek nem töltik ki az űrlapjaidat, hogy a fogadó oldalad és/vagy az űrlapjaid nem mobil-barát. Csak emlékezz vissza, mikor legutóbb megpróbáltál kitölteni egy űrlapot a mobilodon... legtöbbször ez egy eléggé szörnyű élmény tud lenni, tekintve, hogy az ujjaid nagyok a picike billentyűzeten.


Viszont tudsz tenni ez ellen, hogy megkönnyítsd a folyamatot. Először is, a fogadó oldalaidat (és az egész weboldalt e célból) optimalizálnod szükséges, hogy megfelelően tudjanak működni bármely eszközön.


Másodsorban, létrehozhatsz egy különálló fogadó oldalt a mobilhasználók részére. Például, megpróbálhatod eltávolítani az űrlapokat a mobilfelhasználók számára, és helyettesítheted őket közösségi megosztás linkkel. Akárhogy is döntesz, a szabály ugyanaz: adj a mobilfelhasználók számára egy különálló élményt a fogadó oldaladon, így segítve őket, hogy ténylegesen kitöltsék az űrlapodat az értékesítési folyamat során


Néhány egyszerű igazítással megnövelheted az oldalad hatékonyságát, A kulcs ehhez az, hogy könnyítsd meg a látogatóid dolgát.


courtesy: Ginny Soskey

Tetszett a cikk? A megosztásokat köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghotline.blog.hu/api/trackback/id/tr276238965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása