1) Biztosíts egy könnyen átlátható útvonalat a felhasználó számára - Bizonyosodj meg róla, hogy a látogatók könnyen megtalálják azt, amit keresnek, és mindig tartsd szem előtt, ahogyan viselkednek.
2) Tartsd meg a design egységességét - Épp úgy, ahogy az általad szolgáltatott tartalomnak egységes hangulatot és stílust szükséges tükröznie, a marketinged megjelenítése is legyen összhangban ezzel.
courtesy: optima.com
3) Mutass többet, beszélj kevesebbet - Használj képeket és videókat a mondanivalód tolmácsolására, hogy ne kelljen szóban magyaráznod.
4) Optimalizálj a különböző adathordozó eszközökre - Fontos, hogy a tartalmad optimalizálva legyen az összes szerkentyűre és képernyőméretre.
5) Tedd lehetővé az információk továbbküldését - Adj hozzá "Megosztás" gombokat a közösségi hálók számára, mivel a közösségi hálókat használják leginkább a vásárlók, így ösztönözni tudod a megosztásokat.
6) Emeld ki a cselevésre felszólító tartalmakat - A kattintás-alapú hírdetéseknek ki kell emelkedniük az oldaladból, hogy a jelöltek pontosan tudják, hova szükséges kattintaniuk, amikor elszánták magukat a következő lépés megtételére.
7) Legyen összhangban az általad felajánlott érték a látogatótól elvárt erőfeszítéssel - Annak érdekében, hogy bátorítsd a látogatót a cselekvésre, bizonyosodj meg arról, hogy az ajánlatodért érdemes megtenni a megfelelő lépéseket.
courtesy: Sam Kusinitz
Tetszett a cikk? A megosztásokat köszönjük!