Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

2014
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

Egyszerű útmutató a webforgalom szakkifejezéseihez

2014.07.26. 19:14 marketinghotline

Nézettség, látogatottság, látogatók - ez mind ugyanazt jelenti, ugye? Azért, ne rohanjunk annyira előre... Ha félreértelmezed a webforgalmad adatait, téves döntéseket hozhatsz. courtesy: dmakproduction.com Mivel sokan hajlamosak ezekkel a szakkifejezésekkel dobálózni, itt egy…

tovább »

süti beállítások módosítása