Marketing Hotline

Az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy a magyar cégek el vannak zárva azoktól a forrásoktól, amelyek napi szinten segítenének nekik a marketingjük alkalmazásában. A Marketing Hotline blogja abból a célból jött létre, hogy képbe hozza az érintetteket az aktuálitásokról és informálja a lehetőségeikről. Használd eredményeid növelésére, teremts vele időt és növeld meg a bevételeidet! Sok sikert!

Naptár

2014
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

10 tipp, hogyan tedd az automatán működő marketingedet kevésbé robotikussá

2014.07.05. 15:23 marketinghotline

Lehet, hogy egy kissé ideges leszel attól a szakkifejezéstől, hogy “marketing automatizálás". Úgy értem, már önmagában ez a szakkifejezés: marketing automatizálás, olyan rideg hangzása van, olyan mechanikus, személytelen. Vajon a robotok tényleg átveszik az uralmat? A jó hír:…

tovább »

süti beállítások módosítása